Puffbyxor

Idag var jag inne på mitt fjärde försök att göra ett par "puffbyxor" som jag kallar dom. Meningen är att det ska vara som ett par underbyxor, lite puffiga och ungefär samma längd som shorts. Det första paret jag gjorde var alldeles för små och dagens par blev alldeles för stora. Men det närmar sig ett bra resultat :) Eftersom jag gör alla mönster själv så kan man ju inte räkna med att det ska bli perfekt på en gång...

Rosa "Puffbyxor"


Mitt i arbetet...



Dags att prova...



Lite för puffiga och breda...






Lite för långa...



Dom blev helt enkelt för stora...

Så nu är det bara att minska mönstret lite så hoppas vi på ett bättre resultat :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha nej va gulligt :D

2009-03-25 @ 11:18:21
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0